Espectáculo
- Música -
- Jazz / Blues -

Groovin’up: JDB in concert

Sinopsis

La Jove Dixieland Band presenta un concert basat en la gresca i el sarau característic de la música tradicional de New Orleans, música que la JDB ha traduït en un so potent, proper i amb pinzellades mediterrànies. Des de l’escenari la JDB presenta la seua música, on el públic descobrirà de forma directa la força del jazz tradicional. El repertori del concert està basat en melodies de principis del segle XX, juntament amb algun estàndard més moderns que hem adaptat per al nostre grup.

La versatilitat de la JDB fa possible oferir aquest espectacle en qualsevol tipus de sala, teatre, casa de cultura, auditori o a l’aire lliure.

—-

La Jove Dixieland Band presenta un concierto basado en el jolgorio y la diversión característica de la música tradicional de New Orleans, música que la JDB ha traducido en un sonido potente, cercano y con pinceladas mediterráneas. Desde el escenario la JDB presenta su música, donde el público descubrirá de forma directa la fuerza del jazz tradicional. El repertorio del concierto está basado en melodías de principios del siglo XX junto con algunos estándares más modernos que hemos adaptado para nuestro grupo.

La versatilidad de la JDB hace posible ofrecer este espectáculo en cualquier tipo de sala, teatro, casa de cultura, auditorio o al aire libre.

FICHA ARTÍSTICA

Autor
Jove Dixieland Band
Dirección
Jove Dixieland Band
Nº de Componentes
6
Público
Todos
Idioma
Español
Duración
65 minutos

PRECIO

Precio (sin IVA)
900 €
Observaciones

- Desplazamiento
- Rider técnico

Vídeos