IMPROPLANA

Alquerías del Niño Perdido

Improplana és una companyia de Castelló les propostes de les quals versen entorn al teatre d’improvisació. El nostre objectiu és apropar el teatre als espectadors i per a això vam crear propostes fresques que connecten amb el públic, com la creació dels espectacles originals i irrepetibles; Improperium, La Nit Improcedent, Erase una impro… .

A través dels títols proposats pel públic i sense escenografia alguna, en el teatre d’improvisació, els actors ens representen històries i ens porten a llocs extraordinaris, on la imaginació brolla per onsevulla i es convida a l’espectador a participar, divertir-se i gaudir.

 

 

 

Improplana es una compañía de Castellón cuyas propuestas versan en torno al teatro de improvisación. Nuestro objetivo es acercar el teatro a los espectadores y para ello creamos propuestas frescas que conectan con el público, como la creación de los espectáculos originales e irrepetibles; Improperium, La Noche Improcedente, Erase una impro… .

A través de los títulos propuestos por el público y sin escenografía alguna, en el teatro de improvisación, los actores nos representan historias y nos llevan a lugares extraordinarios, donde la imaginación brota por doquier y se invita al espectador a participar, divertirse y disfrutar.

FANFI GARCIA
socfanfi@gmail.com
629228714
http://www.improplana.com
Tipo de profesional
Humor
Cursos/Talleres

Artes escénicas

Teatro

Café teatro

Otros

Teatro de calle

Teatro sala

Visitas teatralizadas